Alla kategorier / Mode / Kläder / Toppar
Tyvärr är denna annons redan såld men du kanske ser nåt du gillar bland dessa?
Jätte söt tröja  - Jätte fin tröja med volanger och pärlor, använd 2ggr
JÄTTE SNYGG TRÖJA  - jätte snygg tröja från hm i storlek s. Denna går att ha som polokrage men även lite neddragen. Så sjukt snygg att ha på sommaren
Jätte fin tröja  - Trendig tröja från gina som inte längre kommer till användning!
Jätte fin tröja  - En jättefin tröja sitter lite löst på mig som brukar ha S/xs
Jätte fin tröja  - Hej! Jag säljer denna tröjan eller vad man nu ska kalla de,för att den inte kommer till användning ❤️
Jätte söt  - Långärmad topp
jätte fin topp - jätte fin topp från gina som man knyter i ryggen!
Jätte fin tröja
Jätte fin tröja  - 89 Jätte fin tröja  - 90 Jätte fin tröja  - 91

Jätte fin tröja

Storlek: S/M
Kategori: Toppar

65 SEK

Denna vara är inte direkt köpbar via vår webplats. Ladda ner appen för att kontakta säljaren
Beskrivning

Jätte fin tröja men lite för liten för mig har inte använt den ett dugg den är från new yorker köpte den för 190 och den har storlek M men passar även till S

Hej
Hej
Senast aktiv: +1 månad sen
Köpa via plick

På plick kan köp göras genom direktköp eller via prisförslag. Alla köp via plick har rabatterad och spårbar frakt, samt köparskydd. Läs mer här.

Om köparskyddet

Vid köp på plick appliceras alltid ett köparkydd som täcker eventuella fel med varan eller leveransen. För att köparskyddet ska gälla måste köpet reklameras via plick-appen inom 24 timmar från att varan har mottagits. Läs mer här.

Mer från samma säljare
Visa alla
Jätteeee fina byxor storlek M  - Jätte fina byxor önska att dom passa mig men tyvärr är dom för långa för mig o jag är då väldigt kort så himla fina dom är helt oanvända fick nyss hem dom.  Midjemått storlek:74 cm höft storlek :102cm längd :109 cm lår: 62,3 köpta för 229 säljer för 100 pris kan även sänkas vid snabb försäljning
158/164 underbar tröja  - Jätte fin tröja från H&M älskar men den har tyvärr blivit för liten för mig vilket är tråkigt eftersom den e så fin jag köpte den för 199 kr och har använt den några gånger inte så mycket toppen är jätte fin på
Super mysig tröja  - Super mysig stickad tröja och den kliar inte ett dugg färgen är magiskt fin och den är töjbar hadde bästella tröjan från SHEIN för 200 kr men den sitter inte så bra på mig kommer att sälja den för 90 kr som är sjukt billigt eftersom att tröjan är helt oanvänd och jag hoppas att någon av er köper den
Liknande annonser
Visa alla