Alla kategorier / Mode / Väskor
Tyvärr är denna annons redan såld men du kanske ser nåt du gillar bland dessa?
Svart handväska - Säljer min svarta handväska med långt band och två fack som ej kommer till användning då jag har köpt en annan💗knappt använd
Svart handväska - Säljer min fina handväska som inte används längre. Köparen står för frakten.
Svart handväska - Säljer min svarta diamant handväska. Det fattas en diamant, men är inget man märker av om man inte kollar jättenoga. Den har ett fack i väskan med dragkedja som saknar självaste löparen. Pris kan diskuteras vid snabb affär o köparen står för frakt.
Svart handväska  - Svart rymlig handväska med mycket plats och olika fickor. Finns lite klös märken på men annars fint skick!🖤
Svart handväska  - Säljer denna fina väska ifrån NA-KD🤍 säljer pga den aldrig kommer till användning. Köpt för ungefär 3-4 år sen och använd ett par gånger men fortfarande i fint skick, inga skador mm🤍
Svart handväska - Säljer en stilren svart handväska med silverfärgad kedja och ikonisk YSL-logga framtill. Väskan är tillverkad i skinn och har vinrött innerfoder med flera fack för smart organisering. Perfekt storlek för det viktigaste och en snygg detalj till din outfit.
Handväska svart
Handväska svart - 89 Handväska svart - 90 Handväska svart - 91

Handväska svart

Storlek: Mellan
Kategori: Väskor
Märke: Bimba y lolo
Färg: Svart

2000 SEK

Denna vara är inte direkt köpbar via vår webplats. Ladda ner appen för att kontakta säljaren
Beskrivning

Aldrig anvönds plasten är kvar på kedjan o märket priset går o diskutera äkts

Christina Olsson
Christina Olsson
Senast aktiv: +1 månad sen
Köpa via plick

På plick kan köp göras genom direktköp eller via prisförslag. Alla köp via plick har rabatterad och spårbar frakt, samt köparskydd. Läs mer här.

Om köparskyddet

Vid köp på plick appliceras alltid ett köparkydd som täcker eventuella fel med varan eller leveransen. För att köparskyddet ska gälla måste köpet reklameras via plick-appen inom 24 timmar från att varan har mottagits. Läs mer här.

Mer från samma säljare
Visa alla
Midje kort jacka  - Inge fel på den och den är för liten för mig
Röd jacka - Tyvärr har luvan kommot bort finns knappar så man kan sätta på luva själv
Väska - Använd 2ggr mycket bra skick
Sport bag - För både kille o tjej liten o behändig använd några ggr
Bombar jacka - Storlek medium använd max 3ggr polyester tyg med luva liten fläck inne i jackan målarfärg vit
Vinter jacka använd 2 ggr - Absolut inge fel på jackan fint skick varm med luva
Liknande annonser
Visa alla